وی لایفـــــــ... گالری

پشتیبانی

  • ورود / ثبت نام
  • 01333324242

 

گروه های کاربری

 

مجموعه ای از مشتریان در قالب یک گروه جهت ارائه یک سری خدمات و ایجاد سطح دسترسی های متفاوت نسبت به سایر مشتریان عادی فروشگاه معرفی می شوند.


در سیستم امکان تعریف گروههای مشتری متفاوت(مشتریان عادی، همکار و ...) وجود دارد و می توان برای هر گروه مشتری، سطح دسترسی به محصولات و محتواها را تنظیم نمود.

نحوه ایجاد گروه کاربری:

از بخش باشگاه مشتریان> گروه های مشتریان> افزودن


به هنگام ایجاد یک گروه  موارد زیر را می توان برای آن تعیین نمود:


تعیین نحوه پرداخت برای اعضای گروهمی توان تعیین کرد گروه مشتري درصدی از کل مبلغ سبد خريد را  پرداخت نکند. البته این فیلد فقط در پرداخت آنلاین و فیش بانکی اعمال می شود.


مثال: بعضی از مشتریان شما همکاران شما محسوب می شوند و می خواهید سیستم طوری تنظیم شود که به آنها اجازه بدهید 50 درصد از کل مبلغ سبد خرید خود را پرداخت کنند و مابقی را بعدا پرداخت نمایند.


تعیین محدودیت در ثبت سفارش برای اعضای گروهمحدودیت را براساس مبلغ سبد خرید می توان اعمال کرد. یعنی اعضای این گروه باید حداقل چقدر خرید کنند تا سفارش آنها ثبت شود، اگر مبلغ کل سبد خریدشان به حد نصاب نرسید اجازه ثبت سفارش نخواهند داشت. در صورتیکه صفر انتخاب شود یعنی محدودیتی وجود ندارد و اعضای گروه محدودیتی در مبلغ سبد خرید ندارند


مثال: فرض کنید گروهی ایجاد کردید به نام "سرمایه داران" و می خواهید تعیین کنید اعضای این گروه نمی توانند کمتر از 500000 تومان خرید کنند. با تنظیم حداقل مبلغ سبد خرید روی 500000 می توان این محدودیت را اعمال نمود.

 

نحوه قرار گیری مشتری در یک گروه:

 در لیست گروه های مشتریان دکمه "نمایش کاربران" را انتخاب و از لیست کشویی نام کاربری مشتری را که می خواهید در این گروه قرار گیرد، انتخاب کنید.


کاربرد گروه های کاربری:


ارسال نوتیفیکیشن به گروه: از بخش باشگاه مشتریان> نوتیفیکیشن ها، می توان تعیین کرد نوتیفیکیشن به یک گروه خاص ارسال شود.


ارسال ایمیل و پیامک به گروه: از بخش باشگاه مشتریان> ارسال ایمیل و پیامک، می توان تعیین کرد ایمیل و پیامک به یک گروه خاص ارسال شود.


تخفیف به گروهاز بخش سفارشات> تخفیف ها، می توان تعیین کرد تخفیف به یک گروه خاص تعلق گیرد.


قیمت گذاری محصولی متفاوت برای گروه های مشتری: از بخش محصولات> لیست محصولات> بیشتر> سطح دسترسی، می توان تعیین کرد یک گروه خاص قیمت اجناس فروشگاه را متفاوت ببیند.


تنظیم نمایش محصول برای گروه های مشتری: از بخش محصولات> لیست محصولات> بیشتر> سطح دسترسی، می توان محدودیتی در نمایش محصول برای یک گروه خاص تنظیم نمود. از جمله عدم نمایش یک محصول، عدم نمایش توضیحات بیشتر، عدم نمایش مشخصات فنی و عدم نمایش گالری تصاویر محصول

 


پرسش های متداول:

 

1- من میخام یک گروه مشتری همکار داشته باشم که کالای موبایل رو 20 % و کالای لب تاب رو به همان گروه 10 % تخفیف بدم باید چیکار کنم؟

برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

1- از بخش باشگاه مشتریان> گروه های مشتریان، گروه مشتری با نام "همکار" ایحاد کنید.

2- در بخش محصولات>لیست محصولات> محصولات موبایل را تک تک ویرایش کنید. در سربرگ سطح دسترسی> قیمت را برای گروه مشتری همکار با احتساب 10درصد تخفیف وارد کنید.

3-  در بخش محصولات>لیست محصولات> محصولات لب تاب را تک تک ویرایش کنید. در سربرگ سطح دسترسی> قیمت را برای گروه مشتری همکار با احتساب 20درصد تخفیف وارد کنید.

 

2- آیا میشه یک گروه بندی محصولی تعریف کرد  به گونه ای که فقط یک گروه خاص از مشتریان به آن دسترسی داشته باشند؟ یعنی گروه بندی و محصولات درون آن نمایش داده شود ولی وقتی کاربر روی آن کلیک می کند پیغام عدم مجوز دسترسی صادر شود.

برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

  1. از منو باشگاه مشتریان> گروه های مشتریان، یک گروه مشتری ایجاد کنید و کاربرانی را که می خواهید عضو این گروه باشند تعیین کنید.

2- از منو محصولات> گروه بندی محصولی، یک گروه بندی ایجاد کنید و محصولاتی را که می خواهید در آن نمایش داده شوند انتخاب کنید.

3- از منو محصولات> لیست محصولات، محصولات موجود در گروه بندی را ویرایش کنید و در سربرگ "سطح دسترسی" برای دیگر گروهها مانند  Guestو ...  گزینه های عدم دسترسی به محصول، عدم نمایش توضیحات بیشتر، عدم نمایش مشخصات فنی و عدم نمایش گالری را انتخاب کنید.

 

3- آیا میشه تعیین کرد به مشتریانی که امتیاز بالای 500 دارند  40 درصد تخفیف داده می شود؟

برای این منظور مراحل زیر را طی کنید:

  1. از منو باشگاه مشتریان> گروه های مشتریان، یک گروه مشتری ایجاد کنید و کاربرانی را که امتیاز بالای 500 دارند عضو این گروه کنید.
  2. از منو سفارشات> تخفیف ها، یک تخفیف ایجاد کنید (خودکار/کد تخفیف) و درصد تخفیف را که می خواهید تعیین کنید.

 

4- چگونه تشخیص دهیم کاربران امتیاز بالای 500 دارند؟

از بخش باشگاه مشتریان> لیست مشتریان> ستون امتیاز

 

5- توی سامانه این امکان وجود داره که مشتریان با امتیاز بالای 1000 ، نیمی از قیمت جنسشون رو پرداخت کنند؟

این مورد به شرطی امکان پذیر است که برای پرداخت از درگاه پرداخت آنلاین و یا ثبت فیش بانکی استفاده شود، مراحل انجام کار به شرح زیر است:

  1. از بخش باشگاه مشتریان> گروه های مشتریان، یک گروه ایجاد کنید با نام "بالای 500 امتیاز" و فیلد درصد پرداخت را 50 انتخاب کنید (یعنی نصف قیمت کل فاکتور باید پرداخت شود(. 
  2. از بخش باشگاه مشتریان> لیست مشتریان، افرادی که امتیاز بالای 500 دارند را مشخص کنید (نام کاربری آنها را یادداشت کنید).
  3. از بخش باشگاه مشتریان> گروههای مشتریان> دکمه نمایش کاربران را کلیک و نام کاربری افرادی که امتیاز بالای 500 دارند را به اعضای گروه اضافه کنید.

شرکت پارس داتام از سال 1390 با شماره ثبت 22260 در استان البرز شهر کرج فعالیت خود را آغاز نموده است و در سال 1391 با تیم جدید و برگزیدن راهبردهای نوین بازاریابی اینترنتی مصمم به ارائه خدماتی متمایز و درخور مشتریان محترم خود در صنایع و شرکت های تجاری گشته است، تمرکز اصلی فعالیت شرکت بر سه محور طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی است که در یک مجموعه برنامه ریزی و سازماندهی شده است تا بتواند جوابگوی بخش بسیار بزرگی از تقاضای بازار تخصصی طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی باشد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وی لایفـــــــ... گالری می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top