• ورود / ثبت نام
  • 021-91306706

 

آمار سفارشات فروشگاه

آمار سفارشات 

- نمایش جمع کل فروش محصول: مجموع فروش همه محصولات را نمایش می دهد.

- نمایش مجموع قیمت فاکتورها: قیمت کل فاکتورهای تایید و ارسال شده را نمایش می دهد.

- نمایش مجموع هزینه های ارسال: جمع کل هزینه های ارسال که در "روش های ارسال کالا" لحاظ شده با توجه به کل سفارشات فروشگاه نمایش می دهد.

- نمایش مجموع مالیات: جمع کل هزینه "مالیات بر ارزش افزوده" که در "روش های ارسال کالاو "روش های پرداخت" لحاظ می کنیم نمایش داده می شود.

- نمایش مجموع کدهای تخفیف استفاده شده: جمع کل تخفیف هایی (خودکار و دستی) که مشتریان فروشگاه استفاده نموده اند، نمایش داده می شود.

- نمایش مجموع تخفیف های خودکار استفاده شده

- نمایش مجموع تخفیف های استفاده شده در روش پرداخت: اگر در تعریف "روش های پرداخت" تخفیف تعیین کرده باشید جمع قیمت تخفیف های حاصل از این روش نمایش داده می شود.

- نمایش سود خالص فروشگاه: این گزارش در صورتی درست نمایش داده می شود که برای هر محصول قیمت خرید آن درج شده باشد.

شرکت پارس داتام از سال 1390 با شماره ثبت 22260 در استان البرز شهر کرج فعالیت خود را آغاز نموده است و در سال 1391 با تیم جدید و برگزیدن راهبردهای نوین بازاریابی اینترنتی مصمم به ارائه خدماتی متمایز و درخور مشتریان محترم خود در صنایع و شرکت های تجاری گشته است، تمرکز اصلی فعالیت شرکت بر سه محور طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی است که در یک مجموعه برنامه ریزی و سازماندهی شده است تا بتواند جوابگوی بخش بسیار بزرگی از تقاضای بازار تخصصی طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی باشد.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وی لایفــــــ... گالری می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top